دانلود مقالات

  • ۰
  • ۰

برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله مهندسی مجدد سازه زیرین یک بالگرد بر اساس مفهوم ضربه پذیری با استفاده از مواد مرکب پلیمری دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مهندسی مجدد سازه زیرین یک بالگرد بر اساس مفهوم ضربه پذیری با استفاده از مواد مرکب پلیمری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مهندسی مجدد سازه زیرین یک بالگرد بر اساس مفهوم ضربه پذیری با استفاده از مواد مرکب پلیمری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مهندسی مجدد سازه زیرین یک بالگرد بر اساس مفهوم ضربه پذیری با استفاده از مواد مرکب پلیمری :

مقاله مهندسی مجدد سازه زیرین یک بالگرد بر اساس مفهوم ضربه پذیری با استفاده از مواد مرکب پلیمری که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز 1389 در مهندسی هوانوردی از صفحه 33 تا 43 منتشر شده است.
نام: مهندسی مجدد سازه زیرین یک بالگرد بر اساس مفهوم ضربه پذیری با استفاده از مواد مرکب پلیمری
این مقاله دارای 11 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله حداکثر ضربه پذیری
مقاله سازه زیرین بالگرد
مقاله مواد مرکب
مقاله معیار آسیب سر

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
ضربه پذیری (میزان جذب انرژی ضربه) سازه زیرین بالگردها از جمله ملاحظات مهم در طراحی سازه این گونه وسایل پرنده می باشد. ضربه پذیری این قسمت از سازه، در میزان صدمات وارده به سرنشینان بالگرد در هنگام فرود اضطراری اهمیت ویژه ای دارد. در این پژوهش، به مهندسی مجدد قسمتی از سازه زیر صندلی خلبان یک نوع بالگرد چند منظوره با ماموریت دریایی به منظور بهبود خواص ضربه پذیری آن پرداخته شده است. سازه در نظر گرفته شده از جنس آلومینیوم بوده و بخشی از مجموعه صندلی خلبان است که در زیر صندلی قرار گرفته و اتصال صندلی خلبان به اعضای اصلی سازه بدنه بالگرد را برقرار می سازد. این قسمت، نقش بسیار مهمی در جذب ضربه در برخورد عمودی بالگرد با زمین یا سطح آب دریا دارد. در این راستا، ضمن شبیه سازی کامپیوتری خرابی در سازه جایگزینی مواد مرکب با مواد فلزی برای این سازه در نظر گرفته شده و تاثیرات آن بر روی ضربه پذیری و وزن مورد بررسی قرار گرفته است. سازه جایگزین از جنس مواد مرکب پلیمری طراحی و ساخته شده و مورد آزمایش عملی قرار گرفته است. نتایج آزمایش خرابی و شبیه سازی کامپیوتری بر روی سازه ساخته شده، نشان داده که این سازه جدید ضمن دارا بودن وزن پایین تر در مقایسه با سازه آلومینیومی، از خواص ضربه پذیری بهتری برخوردار است.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۱۲/۲۹
  • ali mm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی