دانلود مقالات

  • ۰
  • ۰

برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله تحلیلی بر عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی در بانکداری الکترونیکی دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیلی بر عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی در بانکداری الکترونیکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیلی بر عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی در بانکداری الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیلی بر عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی در بانکداری الکترونیکی :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی

تعداد صفحات: 20

چکیده:

استفاده از اینترنت در بخش مالی که با عنوان بانکداری الکترونیکی شناخته می شود، روند رو به رشدی دارد. یکی از عوامل مهم در زمینه گسترش بانکداری الکترونیکی تبلیغات شفاهی می باشد. این عامل در سالهای اخیر به دلیل پی بردن به اثرات بارز آن بر رفتار مصرف کننده، مورد توجه فراوان پژوهشگران بازاریابی قرار گرفته است. خصوصاً اهمیت تبلیغات شفاهی در رابطه با خدمات و انتشار نوآوری ها مورد تأکید فراوان می باشد. ویژگی های خاص خدمات- یعنی ناملموس بودن، تغییر ناپذیری و تفکیک ناپذیری تولید و مصرف- مشتریان را ترغیب می کند تا در ارزیابی خود به دیدگاهها و توصیه های دیگران- به ویژه وقتی که توصیه کننده را مستقل از ارائه دهنده خدمت بدانند–توجه بیشتری نمایند و در نتیجه خریداران خدمت در تصمیم گیری های خود، بیشتر به تبلیغات شفاهی اعتماد می کنند. در مورد خدمات بانکداری الکترونیکی با توجه به تازگی و جدید بودن این مقوله نقش تبلیغات شفاهی پررنگ تر می گردد. تبلیغات شفاهی متأثر از عوامل مختلفیالکترونیکی اثرگذارند، پرداخته می شود. اعتماد، رضایت و وفاداری به عنوان عواملی که تاثیر مستقیم بر تبلیغات شفاهی دارند و سهولت استفاده به عنوان یک عامل تاثیر گذار غیر مستقیم، در این تحقیق در نظر گرفته شده اند. براساس نتایج تحقیق تأثیر دو متغیر وفاداری و اعتماد بر تبلیغات شفاهی، مثبت می باشد. همچنین تأثیرسهولت استفاده از بانکداری الکترونیکی بر رضایت مشتری مورد تأیید قرار گرفت. اما اثرگذاری اعتماد بر وفاداری و نیز تاثیر رضایت بر تبلیغات شفاهی مثبت مورد حمایت قرار نگرفت.


برای دریافت اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۱۱/۲۳
  • ali mm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی