توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت مدیریت آموزش و پرورش کاشان دارای 25 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت مدیریت آموزش و پرورش کاشان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلود پاورپوینت مدیریت آموزش و پرورش کاشان
توجه فرمایید.1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت مدیریت آموزش و پرورش کاشان
قرار داده شده است2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
3-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی 12 ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
4-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت مدیریت آموزش و پرورش کاشان :
اسلاید 1 :
انتخاب موضوع
.1موضوع مورد علاقه محقق باشد .
.2با رشته تحصیلی یا مطالعات محقق مرتبط باشد
.3به اندازه کافی محدود شود .
اسلاید 2 :
جستجوی منابع
.1کتاب
.2نمایه ها
.3مجلات عمومی و تخصصی
.4مطبوعات
.5مقالات علمی
.6پایان نامه ها
.7صفحات وب ( اینترنت )
اسلاید 3 :
انتخاب روش
روش کتابخانه ای
فصل اول : کلیات
فصل دوم : پیشینه پژوهش
فصل سوم : بحث و نتیجه گیری
اسلاید 4 :
انتخاب روش
روش میدانی
فصل اول : کلیات
فصل دوم : پیشینه پژوهش
فصل سوم : روش
فصل چهارم : ارائه یافته ها
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
اسلاید 5 :
فصل اول : کلیات
مساله اصلی تحقیق خود را تشریح کنید
برای تعلیم و تربیت صحیح دینی باید بین اهداف نهادهای آموزشی و تربیتی وحدت و هماهنگی باشد هماهنگی و همانندی الگویهای رفتاری در محیط خانه و مدرسه تضمین کننده امنیت خاطر برای دانش آموزان می باشد . مشاهده هر گونه تضاد و تعارض و دوگانگی در رفتار الگوها تربیت دینی را مختل می سازد زمانی که جو غالب نظام ارزشی و شیوه های تربیتی در محیط خانواده و مدرسه هماهنگ نباشد این فرزند خانه و شاگرد مدرسه دچار دوگانگی و تردید می شود که تحمل هر دو الگو یا انتخاب یکی از دو الگو برایش سخت و دشوار است ( افروز ،1370، ص 34).
اسلاید 6 :
بیان مساله
نقش تمهیدی : والدین برای تشویق و ترغیب کودکان به انجام تکالیف دینی تمهیدات و مقدماتی را باید فراهم سازند .مانندیاددادن ذکرها و نماز در سنین کودکی و یا تشویق آنان به روزه که هر زمان خواستند افطار نمایند تا تمرین روزه داری نمایند .
نقش الگویی : کودکان در تقلید[1] پذیری فعالند و بسیاری از اعمال و تکالیف دینی را از راه تقلید می آموزند و آنچه که در این تحقیق نیز بررسی شده و سخن به زبان آمده همین الگویی و الدین می باشد درباره نقش الگویی علی (ع) فرمودند:کونوا دعاه الناس بغیر السنتکم ـ یعنی مردم را با غیر زبان هایتان به راه خدا دعوت کنید ایشان دعوت با عمل را موثر از دعوت از طریق سخن می داند .
سعدی نیز در این باره گفته است :
بزرگی سراسر به گفتار است دو صد گفته چون نیم کردار نیست .
خداوند برای هدایت انسان پیامبر (ص) را به عنوان الگو .و اسوه حسنه معرفی نموده است روش الگویی را روش اسوه سازی نیز می نامند و در روان شناسی تحت عنوان سرمشق[2] دهی گفته می شود .
[1] lmitation
[2] Modeling
اسلاید 7 :
اهمیت و ضرورت
نتایج تحقیق شما به دیگران چگونه کمک می کند ؟
به چه کسانی کمک می کند ؟
چه اطلاعاتی جدیدی را به دانش دیگران می افزاید ؟
کدام مشکل را حل می کند ؟
اسلاید 8 :
نمونه اهمیت و ضرورت
با توجه به شرایط قرن حاضر و تحولاتی که از چند دهه اخیر آغاز شده ، مشکلاتی در سطوح بین المللی رخ داده است دنیای تعلیم و تربیت امروز با چالش هایی نظیر ازدحام جمعیت جوان ، کشورهای در حال توسعه ، مشکلات ناشی از پیشرت های علمی و تکامل فناوری از بین رفتن مرزهای سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی با آن روبروست و لازمه تعلیم و تربیت کنونی پویایی آن می باشد .
جمعیت جوان کشور ما سیاست های تربیتی خاص خود را می طلبد که در این تحقیق منظور از تعلیم و تربیت بعددینی آن می باشد یعنی پویایی وفعال بودن تربیت دینی از ضروریات جامعه کنونی ما می باشد در این زمینه سخن استاد تعلیم و تربیت مولا علی بن ابیطالب (ع) را می توان ذکر کرد آنجایی که فرمودند :
« لا تقسروا اولادکم لا رابکم لانبهم مخلوقون لزمان غیر زمانکم » آداب و رسوم زمان خودتان را با زور و فشار به فرزندان خویش تحمیل نکنید ؛ زیرا آنان برای زمانی غیر از زمان شما آفریده شده اند ( نصر آبادی ، رحمانی ، 1377) این سخن بیانگر پویایی تربیت می باشد و این مطلب را می رساند که تربیت دینی و شیوه های آن در هر زمان مخصوص به آن زمان است و نسخه ای ثابتی نیست که برای همه قرن ها یکسان باشد . از آنجایی که حتی افراد بی دین ، تربیت دینی را عامل ترقی و پیشرفت جوامع اسلامی می دانند بر همه مسوولان جامعه اسلامی ما لازم است در معرفی الگوهای دینی به جوانان از طریق آموزش وپرورش و رسانه ها کوشا باشند .
اسلاید 9 :
سوالات پژوهشی
در این پژوهش قصد دارید به چه سوالاتی پاسخ دهید ؟
میزان پیروی دانش آموزان در تکالیف دینی از خانواده ها تا چه اندازه است ؟
میزان پیروی دانش آموزان در تکالیف دینی از مدرسه تا چه اندازه است؟
میزان پیروی دانش آموزان در تکالیف دینی از رسانه ها تا چه اندازه است ؟
میزان پیروی دانش آموزان در تکالیف دینی از گروه همسالان چه اندازه است ؟
اسلاید 10 :
تعریف اصطلاحات و کلمات کلیدی
با استفاده از فرهنگ واژگان عمومی مانند : معین و دهخدا
با استفاده از فرهنگ واژگان تخصصی هر رشته
ذکر معادل انگلیسی کلمات کلیدی ( key word)
دانلود این فایل
- ۹۶/۰۱/۱۴