مقاله کنترل فازی سرعت یک توربین گازی در حالت راه اندازی با در نظر گرفتن اثر بار دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کنترل فازی سرعت یک توربین گازی در حالت راه اندازی با در نظر گرفتن اثر بار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کنترل فازی سرعت یک توربین گازی در حالت راه اندازی با در نظر گرفتن اثر بار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله کنترل فازی سرعت یک توربین گازی در حالت راه اندازی با در نظر گرفتن اثر بار :
سال انتشار: 1387
محل انتشار: دومین کنگره مشترک سیستم های فازی و سیستم های هوشمند
تعداد صفحات: 7
چکیده:
سیکل کاری توربین های گازی در حالت راه اندازی و حالت دائمی اندکی متفاوت است. عدم استفاده از کنترل کننده مناسب هنگام راه اندازی باعث تنش حرارتی در پره ها شده و طول عمر مفید توربین را کاهش می دهد. همچنین تغییرات ناگهانی و فاحش بار خروجی تا چهل درصد تواناجتناب ناپذیر است. این تغییرات ناگهانی تغییر شدید سرعت روتور را به همراه دارد که کنترل آن ضروری است. در این مقاله یک کنترل کننده فازی باسه ورودی و یک خروجی برای بهبود پاسخ حالت گذرای راه اندازی و نیز حالت افزایش و کاهش بار خروجی ژنراتور، طراحی و شبیه سازی شده است.بدین منظور از مدل یک توربین گازی تک محوره استفاده می شود. شبیه سازی این توربین به همراه ژنراتور سنکرون و کنترل کننده فازی در محیط SIMULINK نشان می دهد که با یک کنترل کننده فازی می توان نوسانات میزان سوخت ورودی به توربین و آورشوت پاسخ سرعت روتور در هنگام راه اندازی را کاهش داد و پاسخ سریع مشخصه ی سرعت روتور را در هنگام افزایش و کاهش ناگهانی بار ژنراتور متصل به توربین گازی فراهم نمود
دانلود این فایل
- ۹۶/۰۱/۱۲