مقاله پارامترهای مؤثر بر خستگی رانندگان و نقش آن در وقوع تصادفات منجر به فوت (مطالعه موردی: جاده های مواصلاتی استان قزوین در سال 1392) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله پارامترهای مؤثر بر خستگی رانندگان و نقش آن در وقوع تصادفات منجر به فوت (مطالعه موردی: جاده های مواصلاتی استان قزوین در سال 1392) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پارامترهای مؤثر بر خستگی رانندگان و نقش آن در وقوع تصادفات منجر به فوت (مطالعه موردی: جاده های مواصلاتی استان قزوین در سال 1392)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله پارامترهای مؤثر بر خستگی رانندگان و نقش آن در وقوع تصادفات منجر به فوت (مطالعه موردی: جاده های مواصلاتی استان قزوین در سال 1392) :
سال انتشار: 1393
محل انتشار: نخستین همایش سیستم های حمل و نقل هوشمند جاده ای
تعداد صفحات: 8
چکیده:
تصادفات رانندگی در سطح راههای برون شهری، درون شهری، فرعی و روستایی به عنوان یک بحران جدی در حال فزونی می باشد. فاکتورهای انسانی (رفتاری) در 60 درصد از تصادفات نقلیه ای به عنوان دلیل اصلی و در 95 درصد تصادفات نیز به عنوان یک عامل تأثیر گذار به شمار می آید. پژوهش حاضر از نوع توصیفی و تحلیلی بوده و به بررسی میزان و فراوانی تعداد تصادفات رانندگی در ساعات مختلف شبانه روز که در اده های مواصلاتی استان قزوین عموماً بر اثر پارامتر خستگی رانندگان و نقش آن در تصادفات رانندگی رخ می دهد می پردازد. مطابق مستندات موجود، اغلب تصادفات منجر به فوت در ساعات 18 الی 19 و نیز 13 الی 14 اتفاق می افتند که هر یک به ترتیب 802 و 759 درصد کل تصادفات جاده های استان را به خود اختصاص داده اند. مطابق انتظار و با آمارهای ارائه شده توسط پلیس، عدم توجه به جلو در رانندگی متحمل ترین دلیل برای وقوع تصادفات بوده که این علت با سهم 6087 درصدی عمده ترین بخش از تصادفات منجر به فوت را به خود اختصاص داده است.
دانلود این فایل
- ۹۶/۰۱/۰۹