رابطه ی راهبردهای یادگیری خود تنظیمی(شناختی؛ فراشناختی و کنترل منابع) و ارزش تکلیف با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهراهواز دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه ی راهبردهای یادگیری خود تنظیمی(شناختی؛ فراشناختی و کنترل منابع) و ارزش تکلیف با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهراهواز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه ی راهبردهای یادگیری خود تنظیمی(شناختی؛ فراشناختی و کنترل منابع) و ارزش تکلیف با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهراهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه ی راهبردهای یادگیری خود تنظیمی(شناختی؛ فراشناختی و کنترل منابع) و ارزش تکلیف با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهراهواز :
سال انتشار : 1394
نام کنفرانس یا همایش : اولین همایش ملی راهکارهای توسعه و ترویج علوم تربیتی، روانشناسی، مشاوره و آموزش در ایران
تعداد صفحات : 12
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر تعیین رابطهی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی (شناختی، فراشناختی و مدیریت منابع) و ارزش تکلیف با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر اهواز در سال تحصیلی 94-1393 بود. از جامعهی آماری پژوهش، نمونه ای به تعداد 280 نفر با روش نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای انتخاب شدند. روش پژوهش از نوع همبستگی و برای سنجش متغیرهای مورد مطالعه از پرسشنامههای راهبردهای یادگیری و مقیاس ارزش تکلیف استفاده شد. برای تحلیل دادهها روش های آماری همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چندگانه استفاده شد. نتایج همبستگی نشان داد که بین متغیرهای راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و ارزش تکلیف با عملکرد تحصیلی رابطه مثبت معنی دار وجود دارد. همچنین، نتایج تحلیل رگرسیون نشان داد که حدود 28 % از واریانس عملکرد تحصیلی توسط متغیرهای راهبردهای یادگیری خودتنظیمی )شناختی ، فراشناختی و مدیریت منابع( و ارزش تکلیف تبیین میشود و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی شناختی، مدیریت منابع و ارزش تکلیف و راهبردهای فراشناختی به ترتیب پیش بینی کننده عملکرد تحصیلی می باشند.
دانلود این فایل
- ۹۵/۱۲/۲۸