
مقاله بررسی میزان تأثیر ارزش ویژه برند بر رضایت مشتریان از خدمات هتل داری دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی میزان تأثیر ارزش ویژه برند بر رضایت مشتریان از خدمات هتل داری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان تأثیر ارزش ویژه برند بر رضایت مشتریان از خدمات هتل داری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی میزان تأثیر ارزش ویژه برند بر رضایت مشتریان از خدمات هتل داری :
سال انتشار: 1394
محل انتشار: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی
تعداد صفحات: 20
چکیده:
پژوهش حاضربه بررسی میزان تأثیر ارزش ویزه برند بر رضایت مشتریان از خدمات هتل داری می پردازد . مسئله اصلی پژوهش ،این موضوع است که ارزش ویژه برند هتل تا چه میزان بر رضایت مشتریان از خدمات هتل داری تأثیرگذار است و سؤال اساسی پژوهش این موضوع که ابعاد مختلف ارزش ویژه برند تا چه میزان درایجاد ارزش ویژه برند هتل تأثیرگذار است. پس از بیان موضوع به مدل پژوهش که برگرفته از مدل آکر و مدل فورنل می باشد اشاره گردیده همچنین هدف از پژوهش حاضر شناسایی میزان تأثیر ایجاد ارزش ویزه برند هتل بر رضایت مشتریان از خدمات هتل داری می باشد. روش جمع آوری داده ها، روش میدانی و از طریق پرسشنامه و روش کتابخانه ای بوده است. جامعه آماری پژوهش شامل مشتریان داخلی و خارجی هتل های بین المللی منطقه آزاد تجاری کیش در آبان ماه 1393 می باشد. دراین پژوهش روش نمونه گیری در دسترس به عنوان روش نمونه گیری از مشتریان هتل ها انتخاب شده است. اعتبار متغیرها از طریق روش اعتبار محتوایی و پایایی با استفاده ازآزمون آلفای کرونباخ محاسبه گردیده است.( 71 %) این پژوهش از نوع توصیفی پیمایشی است و برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش رگرسیون استفاده شده است . باتوجه به یافته های پژوهش ابعاد مختلف ارزش ویژه برند شامل آگاهی از برند، تداعی برند، کیفیت ادراک شده از خدمات و وفاداری به برند تأثیر قابل توجهی در ایجاد ارزش ویژه برند هتل دارند و نتایج پژوهش حاکی از وجود رابطه مثبت و معنادار میان ایجاد ارزش ویژه برند هتل و رضایت مشتریان از خدمات هتل داری است

- ۹۵/۱۲/۱۸