دانلود مقالات

  • ۰
  • ۰

برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله ارائه یک چارچوب برنامه ریزی بازاریابی درصنعت قطعات یدکی خودرو دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه یک چارچوب برنامه ریزی بازاریابی درصنعت قطعات یدکی خودرو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه یک چارچوب برنامه ریزی بازاریابی درصنعت قطعات یدکی خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه یک چارچوب برنامه ریزی بازاریابی درصنعت قطعات یدکی خودرو :

سال انتشار: 1387

محل انتشار: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات: 13

چکیده:

دراین مقاله یک چارچوب برنامه ریزی بازاریابی دربازارقطعات یدکی خودرو پیشنهاد می گردد.برنامه ریزی بازاریابی دردو مرحله استراتژیک وتاکتیکی درهرصنعت خاص می بایست انجام گردد.ارائه یک الگوی منحصربفرددرهرصنعت می تواندبرای شرکت ها وسازمانهای فعال درآن صنعت بسیارمفیدواقع گردددراین مقاله ابتدا یک ساختار سازمانی وفرایندها ووظایف اصلی برای یک شرکت تهیه وتوزیع قطعات یدکی پیشنهادمی شودکه براساس آن ساختارسیستم اطلاعاتی بازاریابی درزمینه طرح ریزی بازارتبلیغ وترویج وقیمت گذاری نیزپیشنهادمیگردد سپس به مبانی بخش بندی بازاربرآورد حجم بازاروانتخاب بازارهدف واستراتژیهای بازاریابی پرداخته می شودودرانتها چاچوبی برای برنامه ریزی آمیزه بازاریابی قطعات یدکی درهر بخش ازبازار ارائه میشود.


برای دریافت اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۱۲/۱۱
  • ali mm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی