مقاله نقش شبکه ها کارآفرینانه در توسعه ی شرکت های کارآفرین دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش شبکه ها کارآفرینانه در توسعه ی شرکت های کارآفرین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش شبکه ها کارآفرینانه در توسعه ی شرکت های کارآفرین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقش شبکه ها کارآفرینانه در توسعه ی شرکت های کارآفرین :
سال انتشار: 1390
محل انتشار: اولین کنفرانس دانشجویی کارآفرینی کشور
تعداد صفحات: 14
چکیده:
یکی از سوالات اساسی در تحقیقات کارآفرینی این است که چرا برخی از شرکت ها در چرخه عمر رشد خود موفق هستند و برخی دیگر شکست می خوردند. جواب این سوال را می توان در شبکه های کارآفرینانه شرکت های یافت. شبکه های را می توان یکی از مهم ترین عوامل برای عملکرد بهتر در فرایند کارآفرینی و توسعه ی شرکت ها دانست. تحقیقات قبلی نشان می دهد که داشتن اطلاعات نقش مهمی در چرخه عمر شرکت ها بازی و کارآفرینان می توانند به چنین اطلاعاتی از طریق روابط شبکه و شبکه (Ozgen & Baron،2007) می کند سازی دسترسی پیدا کنند. برای رشد و توسعه شرکت ها ، کارآفرینان به فرصت های بیشتری احتیاج دارند که آن ها می توانند به این فرصت ها از طریق ارتباطات و شبکه های خود دسترسی پیدا کنند.در این پژوهش با بررسی ادبیات پژوهش و تحقیقات گذشته مدلی را ارائه می کنیم که گسترش یافته مدل لچنر و داوولینگ می باشد همچنین برای تایید صحت آن، این مدل گسترش یافته به تایید خبرگان رسانده شده است. در (2003) این مدل به کارآفرینان پیشنهاد می شود در هر مرحله از چرخه عمر شرکت خود چه نوعی از شبکه ها را برای ببرند تا بتوانند شرکت موفق تری داشته باشند. توسعه ی و رشد شرکت خود به کار
- ۹۵/۱۲/۰۳